środa, 26 sierpnia 2015

4.Mebelki z OLX :3

Hej , kochani ! ♥
Przepraszam , że tak długo nie było żadnego ,,normalnego" posta , ale nie miałam ani weny , ani też czasu. Jednak teraz piszę tę notkę , bo jest fajny temat na bloga ^^ Fajne zdjęcia będą xD
Zaczynamy tradycyjnie od początku:
Buszowałam po OLX-ie w poszukiwaniu jakiejś fajnej okazji (robię tak często , ale rzadko coś kupuję x3). Trafiłam na ogłoszenie z fajnymi Petkami w dobrej cenie. Jednakże znając moje szczęście prawie wszystkie zostały wykupione -.- Jakieś tam LPS-y były , ale nie przypadły mi do gustu. Zjechałam trochę na dół. Były jeszcze jakieś tam akcesoria , ale na razie takich rzeczy mi nie brakuje ;) Nagle paczaczam (XD) , a tu fajny , duży zestaw mebelków za dwie dyszki *.* Nie są to meble oryginalne z Littlest Pet Shop , ale nadają się do tych figurek ;3 Pomyślałam , że bardzo by mi się przydały do scenografii ^^ Więc decyzja zapadła :> Biere xD
Trafiłam na sprzedawczynię , której bynajmniej się nie spieszyło , więc trochę długo się z nią dogadywałam w tej sprawie xd
Ale udało się , przelew zrobiony i paczuszka wysłana :D No to czekamy!
 ***********************************************************************************
Dubi Dubi Du! Przesyłka doszła :) Odebrałam ją dzisiaj od listonoszki ^^
W takim razie od razu otwieramy :D Czas , żeby Petki poczuły się jak w Castoramie xD
 >>>>>>>
Teraz zapraszam na zdjęcia! Miłego oglądania :* Ja się już z Wami żegnam :33
>>>>>>>
Wszystkie mebelki *-*

Huśtawka w roli głównej ^^

,,Upiekłam ciasto!" :>

,,Co by tu przekąsić?" :D

,,GDZIE MI Z TĄ KAMERĄ!" XD

,,A ja taka nieuczesana?" :c

Pink Princess :D

Ślicznotka Katniss <3

,,Co oglądamy?"

,,Mogę się przyłączyć ? :)

,,Kochanie! Nie mam się w co ubrać ! "

Nastrojowo *.*

Yummy , yummy :D

Zakochani ^^ ♥



2 komentarze: