niedziela, 2 sierpnia 2015

2.Nowy LPS ! ^^

Hejka ! :3

Nie , nie chcę robić shoppingu na kanał. Uważam , że post w zupełności wystarczy :)

Dzisiaj , z racji tego , że jest niedziela postanowiłam razem z rodzicami , że pojedziemy do centrum handlowego na jakieś małe zakupy :> Ogólnie połazić trochę po sklepach >.<

Oczywiście od razu w mózgu otworzyła mi się przegródka ,,Kup PetShopy" XD

Ale to nie było takie proste. Kiedy już większość sklepów została przejrzana swoje kroki skierowałam do jakiegoś sklepu z zabawkami. Myślałam oczywiście , że na pewno coś tam znajdę. I znalazłam . Ale jakie ,,to" było brzydkie ;-; Kupa chomika! Same brzydalki :c Nie straciłam nadziei! I tak mieliśmy iść do Auchana , więc przyszło mi do głowy , że może tam coś zdobędę. No...niestety. Dokładnie te same okropnie paskudne figurki :'(

Na koniec mama zarządziła wejście do Rossmana. Byłam zrezygnowana , bo nic do tej pory nie kupiłam. Cóż...szkoda , jakoś przeżyję. Powoli zaczynało mi się tam nudzić , więc zaczęłam krążyć między półkami z kosmetykami . Nagle zobaczyłam  dział z zabawkami. Z ciekawości sobie obejrzałam. I kolejny raz to samo. Było jednak tego troszkę więcej. I  tak miałam jeszcze dużo czasu , więc zaczęłam myszkować między zestawami. Szperałam i szperałam , aż wreszcie GO zobaczyłam.  Naprawdę mi się spodobał. Uznałam , że go kupię. Kosztował ok.15-20 zł :D

O kim mowa? O tym lisku !

Przepraszam za złą jakość zdjęć , ale aparatu nadal brak :(


Jeszcze przed rozpakowaniem


W zestawie z listkiem :)

Lisek ^^

Listek to ozdoba na głowę lub ogon :P

Ostatnie zdjęcie :DD






Nie wiem  jak wam , ale mi bardzo się on podoba :D
Już się z wami żegnam!
Paa!

1 komentarz: