sobota, 1 sierpnia 2015

1.TAG Kolekcjonerów LPS CZ.1 Nie mam aparatu.

Hej ! :)

Na początku taka mała informacja. W tytule posta napisałam , że nie mam aparatu. Chodzi mi o to , że go komuś pożyczyłam na tydzień. Z racji tego w tym tygodniu nic nie nagram ;-; Przykro mi, ale zdjęć na bloga też nie mam jak zrobić ;c Musimy jakoś wytrzymać :D Najwyżej scenariusz napiszę :P Aha! Na kanale jest piąty odcinek ,,Pamiętnika Anioła". Wczoraj go opublikowałam. Przyznam, że jestem z niego nawet zadowolona :)

Do rzeczy! :3
 Podejrzewam,że większość z was obejrzała filmik PepsiLPS :
 
Bardzo mi się on spodobał, więc postanowiłam taki zrobić :* Z tą różnicą , że w formie posta , a nie filmiku :> Post podzielę na dwie części !!!

Żeby nie było , że zgapiam! Pepsi wyraźnie napisała, że każdy może zrobić taki TAG!

Jest to zagraniczny TAG , jednak został on przetłumaczony.

No to jazda! :DD

1.Ulubiony LPS?
Moim ulubionym Petkiem jest maskotka mojego kanału , a jednocześnie bloga , czyli Diana :) Tak , ta łasiczka gra główną rolę w moim serialu :) Ma również podobny do mojego charakter <3 Jest prześliczna ^^ Bardzo się cieszę , że ją mam.
Fotka? Mam tylko tą jedną aktualnie na komputerze ;-;
 
2. Gdzie kupujesz większość swoich LPS?
Sprawdziłam i zdecydowaną większość kupiłam na OLX :3 Zawsze coś tam wyszperam XD
Na drugim miejscu Allegro. Tam też kupiłam trochę LPS-ów. W sumie tylko dwa PetShopy kupiłam w sklepie . Jednego w Smyku , drugiego w Carrefourze .

3. Jak duża jest twoja kolekcja?
Moja kolekcja liczy 34 figurki. Nie jest to dużo figurek , ale mi wystarczają <3 ^^ Zresztą cały czas zbieram , więc kto wie ? Może jeszcze kolekcja się powiększy :*

4. Jak często malujesz swoje paznokcie?
Zdarzy się :D To znaczy do szkoły wiadomo paznokci nie pomaluję. Tak dla siebie też rzadko. Jeśli już mam pomalować to do filmiku ;)

5. Ulubiony serial LPS?
Mam ich dużo :DD Może odpowiem na to pytanie tak:
Wiele seriali mi się podobało. Jeśli chodzi o tu i teraz , śmiało mogę odpowiedzieć , że ,,Coffee" Eklerki , ,,Legenda Fiapais" Puddi i ,,Always Love You" Xerdy.

6. Jak długo zbierasz LPS?
Nie wiem tego dokładnie, ale powiem ,że około roku . Tak przynajmniej myślę. A może i dłużej ? Niestety nie mogę określić :(

7. Kamera czy aparat?
Osobiście nagrywam aparatem Fujifilm. Na początku filmiki robiłam innym aparatem , też marki Fujifilm , ale niestety miał on już swoje lata i w pewnym momencie się schrzanił ;-; W moich rękach dokonał żywota XDDD Nie wykończyłam go! Nadal działa , ale nie nadaje się do nagrywania , więc przerzuciłam się na ten obecny. Jestem z niego zadowolona? Jako tako. Niby jest ok , ale nie jest zbyt dobry i nie daje profesjonalności :'(

8. Ulubiony LPS-Tuber?
Ulubiony? Mam ich kilka! ThePuddingLPS , LPSXerda , TheEklerka xs i LPShannah <33 ;3 To moje ulubione Youtuberki ♥

9. Pies czy kot?
Nie wiem , czy w tym pytaniu chodzi o PetShopy , czy prawdziwe zwierzęta xd Myślę , że raczej o LPS-y. W obu przypadkach mam tę samą odpowiedź :) Pies ^^

10. Jaka jest twoja wymarzona kamera?
Nie znam nazwy , bo nie podołałabym zapamiętaniu (aczkolwiek pamięć mam świetną!). Chodzi mi o to , że się na tym nie znam ;P. Chciałabym coś profesjonalnego z super ostrością i dobrym dźwiękiem. No może coś takiego:

 
 
 
 
C.d.w cz.2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz