niedziela, 9 sierpnia 2015

3.TAG Kolekcjonerów LPS CZ.2

Cześć! :)

Postanowiłam dzisiaj dokończyć mój TAG :D

Zapraszam na kontynuację moich odpowiedzi , czyli drugą część tego:
http://mylittlefriendslps.blogspot.com/2015/08/1tag-kolekcjonerow-lps-cz1-nie-mam.html

No to zaczynamy! Do dzieła ! ;33

11. Jak często robisz zdjęcia swoim LPS?
Kiedyś robiłam je częściej. Ale wtedy jeszcze nie nagrywałam. Teraz skupiam się głównie na tym , żeby mieć czas na filmiki. Aczkolwiek na Instagramie (link na kanale) jestem aktywna i staram się wrzucać zdjęcia moich Petków :)

12. Pierwszy LPS.
Mój pierwszy Petek został zakupiony na Allegro. Była nim kotka perska , która u mnie nazywa się Rose Persian ( w serialu Annabelle :*) , więcej o niej będziecie mogli poczytać już niedługo w serii ,,Real Characters". Znajdziecie w niej wszystkie informacje o wszystkich moich LPS-ach :D
Jest to kotka #450 <3
ZDJĘCIE NIE JEST MOJE! Pochodzi z Grafiki :3
Rose ;3
 
 
 
 
13. Gdzie kręcisz większość swoich filmików?
Do tej pory nagrywałam po prostu w swoim pokoju, czasami na dworze.Teraz urządziłam sobie prywatne studio nagrań w garażu XDD Może tam coś powstanie? :D
14. Jaki LPS Cię irytuje?
Zdecydowanie irytują mnie PetShopy z nowych serii.Czasami uda się znaleźć coś ładnego,ale patrząc na niektóre ,,LPS-y" można dostać zawału albo zerzygać się tęczą xd
 15. Kto Cię inspiruje?
Inspiruje? Nie będę zbyt oryginalna , ale inspirują mnie Puddi , Eklercia i Xerda <3
Dzięki ThePuddingLPS nagrywam :3 A filmy Xerdy i Eklerki naprawdę są prześwietne *.* Dzieła Puddi to już mistrzostwo :DD
16. Skąd bierzesz swoje pomysły?
Hmm...ja już mam taką zbyt bujną wyobraźnię :P Pomysły biorę ze snów,muzyki , cytatów (mój mózg jest kreatywny , więc mogę stworzyć z cytatu serial ;) ) oraz moich opowiadań.
Czasami tak po prostu położę się , będę się gapić w sufit , aż nagle coś mi wpadnie do głowy :D Później to udoskonalam , dodaję wątki i serial gotowy :* Jednak czasami przeżywam kryzys twórczy XD
17. Jaki sprzęt używasz?
Nie znam dokładnej nazwy , ale wiem , że jest to aparat marki Fujifilm , coś takiego:
 
 18. Twitter, Instagram czy Youtube?
Zdecydowanie YouTube , mogę tam przesiadywać goodzinaaami  ;DD
19. Czy piszesz scenariusze do swoich filmów?
Jak mam czas to piszę , ale rzadko się zdarza. Zazwyczaj mam scenariusz w głowie :)
20. Nowe LPS, serial, zrób to sam czy vlogi?
Jeśli chodzi o mnie to zdecydowanie serial ^^ <3
 
Tym sposobem zakończyliśmy TAG :D
Podobał się w moim wykonaniu ? :d
 
To tyle! Pa!
Buziole :****

2 komentarze:

  1. Fajny blog, będę tu częściej zaglądać. Zapraszam do mnie: pink-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń